سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
برگزاری جشنواره حل مسائل فناورانه فولاد
17 آبان 1400 - 16:04
شناسه : 20232
جشنواره حل مسائل فناورانه فولاد به منظور اعلام نیاز فناورانه در حوزه تجهیزات و قطعات، مواد و محصولات تولیدی، نرم افزار و پلتفرم و خدمات با تکیه بر توانمندی شرکت‌ها و واحدهای فناور از هشت مهرماه تا ۲۰ دی‌ماه از سوی شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان برگزار می‌شود.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، کیوان البرزیان مسئول واحد حل مسئله شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان در توضیح فعالیت‌های این جشنواره، اظهار داشت: این جشنواره همراه با برگزاری نشست‌های ارائه نیازهای فناورانه در حوزه فولاد، برگزاری نشست‌های تجاری(B۲B)، دیدار مدیران، کارشناسان صنعت فولاد، ارائه توانمندی‌ها و محصولات توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و برگزاری کارگاه آموزشی شیوه‌های ارتباط و تعامل موثر صنعت و دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره به دنبال شناسایی چالش‌ها و نیازهای فناورانه حوزه صنعت فولاد است، افزود: هشتم مهرماه از این جشنواره رونمایی و روز گذشته نخستین نشست تخصصی جشنواره حل مسائل فناورانه صنعت فولاد، با موضوع «ارائه و معرفی نیازها و چالش‌های صنعت فولاد» با حضور مدیران صنایع فولاد استان اصفهان به صورت برخط برگزار شد.

مسئول واحد حل مسئله شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۲۰ نیاز فناورانه از سمت صنایع فولادی به شبکه پژوهش و فناوری ارسال شده است، گفت: احصاء از سمت صنایع فولادی مطرح بوده و هدف این است که نیازها توسط شرکت‌های دانش‌بنیان، مجموعه‌های فناور و اساتید دانشگاه و پژوهشگران علاقه‌مند با تکیه بر توان داخل رفع نیاز شود.

البرزیان بیان کرد: با این کار علاوه بر رفع نیازهای فناورانه صنایع فولادی، شرکت‌های دانش‌بنیان نیز توسعه پیدا کرده و دستاوردها و توانمندی‌های آن‌ها افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: به منظور احصاء نیازها در طول این جشنواره نشست‌های تخصصی دیگری برگزار خواهد شد. در همین راستا ۱۰ آذرماه، وبینار آموزشی با موضوع «آشنایی مدیران واحدهای فناور و اساتید دانشگاه با ادبیات پروپوزال نویسی صنعتی» ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران، اساتید و مدیران صنایع برگزار خواهد شد.

مسئول واحد حل مسئله شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان، عنوان کرد: دومین نشست تخصصی با موضوع «معرفی محصولات و فناوری‌های نو در حوزه فولاد توسط شرکت‌ها و مجموعه‌های فناور به نمایندگان صنایع با حضور مدیران صنعت» در تاریخ ۱۷ آذرماه و نشست تخصصی سوم با موضوع «نشست هم‌اندیشی و معرفی دستاوردهای مجموعه‌ها تحقیقاتی و واحدهای فناور» با حضور مدیران صنایع و مشاوران کسب و کار(B۲B) به صورت حضوری، چهارم دی‌ماه برگزار می‌شود.

البرزیان در پایان خاطرنشان کرد: دو بازدید علمی و تخصصی از شرکت ذوب‌آهن و مجتمع فولادمبارکه اصفهان به ترتیب، ۳۰ آبان و ۲۱ آذرماه انجام می‌شود و اولین نمایشگاه سه بعدی و مجازی فولاد ویژه شرکت‌ها، صنایع و پارک‌های علم و فناوری از پنجم تا ۲۵ دی‌ماه برگزار خواهد شد. همچنین در آیین اختتامیه نیز از طرح‌های برتر در راستای رفع نیازهای فناورانه تجلیل می‌شود. لذا امیدواریم این جشنواره راهی برای رفع نیازهای فناورانه صنایع فولاد با تکیه بر توانمندی‌های داخلی باشد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.