سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
برگزاری جلسات مستمر کارگروه بهبود فضای کسب و کار
21 فروردین 1400 - 14:57
شناسه : 10130
مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: جلسات مستمر هفتگی برای رفع چالش‌های پیش روی فعالان اقتصادی در حال برگزاری است.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، احمد تشکینی مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به استمرار برگزاری جلسات هفتگی در راستای رفع مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی، اظهار داشت: در این راستا از همه فعالان بخش تولید و تجارت، صاحب‌نظران و تشکل‌های بخش خصوصی درخواست می‌شود، چالش‌های مرتبط با وزارتخانه را اعلام تا نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح فرایندها و حذف رویه‌های مخل حوزه تولید و تجارت در راستای بهبود فضای کسب و کار در دستور کار قرار دارد، افزود: شناسایی گلوگاه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت منجر به کندی فعالیت‌ها و بروز نارضایتی‌هایی در ذی‌نفعان شده و رفع آن‌ها را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت در پایان، خاطرنشان کرد: دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری، محوریت جمع‌بندی این موضوعات را برعهده دارد و از همگان دعوت می‌کنیم تا نظرات مختلف خود را در این زمینه به دفتر ارائه دهند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.