جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
برگزاری جلسه تولید مجتمع مس شهربابک
10 آذر 1400 - 9:06
شناسه : 21173
در جلسه‌ تولید «مجتمع مس شهربابک» که روز سه‌شنبه 9 آذر ماه سال 1400 در سالن دکتر نیازمند کارخانه ذوب خاتون‌آباد برگزار شد؛ در خصوص چگونگی اتصال کارخانه ذوب مس خاتون‌آباد به شبکه‌ ریلی کشور بحث و تبادل نظر شد.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسین ابراهیمی نسب مدیر مجتمع مس شهربابک در جلسه تولید این مجتمع که با حضور  اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، کیارش مهرانی معاون مالی و اقتصادی، بهروز رحمتی معاون توسعه و اکتشافات، سعد عبدی مدیر برنامه‌ریزی و نظارت برگزار شد، اظهار داشت: پروژه اتصال کارخانه ذوب مس خاتون آباد به شبکه ریلی کشور؛ به‌عنوان یکی از طرح‌های توسعه‌ای این مجتمع که زیرساختی بسیار کاربردی محسوب می‌شود؛ آماده بهره‌برداری است.

براساس این گزارش، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران پس از بررسی شرایط و وضعیت تولید و طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس شهربابک؛  از باشگاه فرهنگی – ورزشی صنعت مس این شهرستان بازدید و با بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال این مجموعه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

مدیرعامل شرکت مس در پایان خاطرنشان کرد: با حضور کادر فنی خبره‌ای که تیم مس شهربابک دارد؛ سرفصل‌های موفقیت در این تیم فراهم است و این موفقیت با اعتماد به نفس، خودباوری و تلاش بازیکنان و کادر فنی صد درصدی خواهد شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.