سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان
11 شهریور 1400 - 11:32
شناسه : 17055
طی نشست ۳ ساعته کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گیلان مسایل و مشکلات 8 واحد صنعتی و تولیدی بررسی و راهکار‌های برای حل آن‌ها ارائه شد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صدا و سیما
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ارسلان زارع استاندار گیلان در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، حمایت هرچه بیشتر از تولید و صنعت را در شرایط سخت تحریمی، راهی برای دوام و تضمین فرصت‌های شغلی و رونق اقتصاد کشور دانست و اظهار داشت: تحقق این امر مهم در بستر تعامل، همدلی و با محوریت بخشی به قانون میسر می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون مشکلات و موانع تولید بیش از یکصد واحد صنعتی در کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید گیلان، بررسی و برطرف شد، خاطرنشان کرد: این موضوع مهم باعث شد تا بیش از یک هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در شرایط سخت تحریمی تثبیت و تضمین شود.

گفتنی است، در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گیلان مشکلات و معوقات بانکی، مسایل مالیاتی، مشکلات مربوط به انرژی برق و گاز و هماهنگی برای قطع با برنامه برق واحد‌های صنعتی و همچنین مسائل زیست‌محیطی ۸ واحد تولیدی ذوب‌آهن فولاد خزر، فولاد امیرکبیر خزر، صنایع فیبر ونا، شرکت‌های فراوری و ساخت قطعات و پایا کلاچ، ستاره نادری لاهیج، پلیمر گیلان پارس و آژیراک بررسی و تدابیر لازم برای رفع موانع و ثبیت اشتغال این واحد‌ها اتخاذ شده است. همچنین در ادامه‌ی این نشست هر یک از مدیران اجرایی مرتبط با صنعت و اقتصاد استان، راهکار‌های مناسب حمایت از صنایع با لحاظ شرایط و معیار‌های قانونی را ارائه کردند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.