جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
برگزاری جلسه کمیته تحول در مدیریت امور پیمانکاران فولاد خوزستان
09 آذر 1400 - 10:36
شناسه : 21145
نخستین جلسه کمیته تحول در مدیریت امور پیمانکاران شرکت فولاد خوزستان با حضور علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مديرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی به عنوان مهمان، ابراهیم دادرس رییس کمیته و جمعی از مدیران، روسا و کارشناسان عضو اين كميته، عصرگاه روز دوشنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۰ در سالن کنفرانس ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مخبر دزفولی قائم مقام مديرعامل در امور ستادی و مسئوليت‌های اجتماعی با اشاره به رسالت کمیته تحول در مدیریت امور پیمانکاران، اظهار داشت: اهمیت تمركز بر امور پيمانكاران، رسيدگی به درخواست‌های قانونی كاركنان عزيز شاغل در شركت‌های پيمانكاری، بررسی فرایندهای برون سپاری، اجرای نظام‌مند طرح طبقه‌بندی مشاغل، ضرورت استفاده از نظرات خبرگان این کمیته در خصوص مدیریت امور پیمانکاران و تعامل با دستگاه نظارت را به عنوان بخشی از وظایف اين كميته برشمرد. علاوه بر این كميته تحول در امور پيمانكاران، با تركيب مديران دارای دانش و با تجربه، می‌تواند برای كميته عالی منابع انسانی تصميم‌سازی كند.

وی با اشاره به اين نكته كه مصوبات اين كميته توسط رياست آن، در كميته عالی منابع انسانی جهت تصويب مطرح خواهد شد اظهار اميدواری كرد كه عملكرد اين كميته موجب رضايت‌مندی كاركنان عزيز شاغل در شركت های پيمانكاری شود.

تلاش برای بهبود نظام مدیریت پیمانکاران

ابراهیم دادرس رییس کمیته یاد شده، گفت: ارتباط ميان ارکان شرکت فولاد خوزستان با پیمانکاران، به صورت برد برد بايد مدیریت شود. لذا براساس دستور مدیرعامل در خصوص رسالت این کمیته، ضروری است اعضای آن، از پتانسیل سازمان در راستای حل مشکلات پیمانکاران فولاد خوزستان و در سریع‌ترین زمان ممکن، استفاده نمایند.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی صحیح، شناخت و اولویت‌بندی مشکلات فرایندهای مرتبط با پیمانکاران، خواهیم توانست به صورت صحیح و سیستماتیک نسبت به بهبود نظام مدیریت پیمانکاران وابسته به فولاد خوزستان، اقدام مطلوب را اجرایی نماییم و موجبات رضایت پیمانکاران و شرکت معظم فولاد خوزستان را مهیا نماییم.

ارجاع نتایج کمیته به بخش منابع انسانی فولاد خوزستان

محمود اکابر نایب رییس این کمیته در پایان خاطرنشان کرد: بعد از بيان نظرات تمامی اعضا در موضوعات مختلف و مرتبط با رسالت این کمیته، نتایج حاصل از بررسی‌های اولیه، جمع‌بندی، طبقه‌بندی و بر اساس اولویت به کمیته عالی منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان، برای تصمیم‌گیری ارجاع خواهد شد.

گفتنی است، کمیته یاد شده هفته‌ای یک‌بار، برای تصمیم‌سازی و پیگیری اقدامات تشکیل جلسه خواهد داد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.