سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
برگزاری دومین پویش جامعه‌سبز چادرملو
11 دی 1400 - 13:09
شناسه : 22477
در دومین پویش جامعه سبز اندیش با اجرای يک برنامه فرهنگی، زيست محيطی، زباله‌های رها شده در محوطه بیرون از مجتمع معدنی چادرملو جمع‌آوری شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمید جهانی مدیر مجتمع معدنی چادرملو در حاشيه دومین پویش جامعه سبز اندیش، اظهار داشت: يكی از اهداف اين برنامه ترويج حفاظت از محيط‌زيست است. لذا امروزه با اينكه همه نسبت به ماندگاری پلاستيک و زباله‌های رها شده در طبيعت و تاثيرات جبران‌ناپذير آن بر محيط‌زيست آگاهی داریم، اما همچنان از كيسه‌های پلاستكی استفاده کرده و در طبيعت نیز رها می‌کنیم.

وی افزود: همه‌ به عنوان ساكنان زمين با تكيه بر اين جمله كه بايد از خودمان شروع كنيم و منتظر اقدام مثبت از سوی ديگران نباشيم، می‌توانيم با توليد و مصرف كم‌تر پلاستيک و در صورت لزوم استفاده از پلاستيک‌های تجزيه‌پذير گياهی به عنوان جايگزينی برای ظروف و نايلكس، به بهبود وضعيت محيط‌زيست و بهتر شدن حال زمين كمك كنيم. البته اين گونه فعاليت‌ها در حمايت از محيط‌زيست نمادين است، اما همراهی کارکنان در اين نوع برنامه‌ها در دفاع از محيط‌زيست، نشان از اهميت اين بخش دارد.

مدیر مجتمع معدنی چادرملو گفت: هدف از اعمال نمادين اين برنامه، جمع‌آوری زباله و پسماند نيست بلكه با اجرای اين گونه برنامه‌ها در تلاش هستيم كه فرهنگ حفظ محيط زيست و توسعه پايدار را ترويج دهيم، اميد است با ترويج اينگونه فعاليت‌ها در حمايت از محيط زيست، گامی بلند در جهت ارتقا فرهنگ و بهبود وضعيت محيط‌زيست برداشته شود. علاوه بر این نكته بارز مراسم اين است كه يک مجموعه معدنی و صنعتی به صورت خودجوش برای حفاظت از محيط‌زيست پای كار آمده است.

در پایان این همایش به دستور مدیریت مجتمع معدنی چادرملو از کلیه پرسنلی که در اجرای این برنامه فرهنگی، زیست محیطی حضور داشتند به نحو تقدیر شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.