چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
برگزاری دو اردوی جهادی-درمانی از سوی شرکت مس
11 آبان 1400 - 8:59
شناسه : 19947
مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: به دنبال برگزاری دو اردوی جهادی – درمانی در شهرهای رفسنجان و بافت به بیش از چهار هزار نفر خدمات درمانی رایگان ارائه شده است.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس با اشاره به برگزاری دو اردوی جهادی – درمانی در روستای «خنامان» از توابع شهر رفسنجان و روستای «قنات ملک» در منطقه رابر شهرستان بافت، اظهار داشت: در این دوره از اردوهای جهادی خدمات دارویی و درمانی در زمینه‌های زنان و زایمان، دندانپزشکی، مغز و اعصاب، اطفال، گوش و حلق و بینی، سونوگرافی، داخلی و پرستاری ارائه شد. در این راستا  یک هزار و ۷۰۴ مورد از خدمات در روستای خنامان شهرستان رفسنجان و بیش از دو هزار مورد نیز در روستای قنات ملک در منطقه رابر ارائه شده است.

وی با اشاره به انجام خدمات بینایی‌سنجی اهالی مناطق خنامان و رابر، افزود: تعدادی از افراد مراجعه‌کننده پس از انجام مرحله بینایی‌سنجی به‌طور رایگان عینک طبی دریافت کردند.

مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس در توضیح خدمات ارائه‌شده در منطقه خنامان، گفت: با استقرار آزمایشگاه سیار در این منطقه، تعداد یک هزار و ۷۰۴ نفر به‌صورت رایگان از خدمات درمانی آزمایشگاه طبی ارائه‌شده استفاده کردند. همچنین با توجه به توزیع رایگان تجهیزات توانبخشی به افراد کم‌برخوردار، از سوی شرکت ملی مس، ۳ ویلچر به افراد کم‌توان در روستای خنامان اهدا شد.

خلیلی با اشاره به رویکرد شرکت مس در زمینه ارتقای سطح بهداشت مناطق کم‌‌برخوردار، بیان کرد: خدمات دامپزشکی نیز به‌صورت رایگان به دامداران این مناطق ارائه شده و در نهایت به ۱۲ هزار راس دام در این دوره توسط تیم دامپزشکی، خدمات لازم داده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای تسهیل در ایاب‌وذهاب و اعزام مردم روستاهای مختلف به محل برگزاری اردوی جهادی و ایستگاه‌های ارائه‌کننده خدمات درمانی، سرویس رفت‌وبرگشت توسط شرکت مس تدارک دیده شده و در اردوی دو روزه شهید سلیمانی در منطقه رابر همچنین اقداماتی به‌منظور بهسازی محل اجرای طرح و فراهم ساختن شرایط مناسب در محیط انجام شد. همچنین، در راستای اجرای منظم و گسترده اردوهای جهادی، پایان هفته جاری نیز اردوی جهادی درمانی در منطقه ورزقان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.