جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
برگزاری مجمع عمومی شرکت مس
01 آذر 1400 - 10:24
شناسه : 20783
شرکت ملی صنایع مس ایران از صاحبان سهام این شرکت دعوت کرد تا در مجمع‌عمومی فوق‌العاده و عادی شرکت مس که به ترتیب راس ساعت 14 و 16 روز سه‌شنبه 2 آذرماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود؛ شرکت کنند.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، دستور جلسه مجمع‌عمومی فوق‌العاده شرکت ملی مس شامل استماع گزارش هییت‌مدیره و اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت در خصوص افزایش سرمایه از محل سود انباشته به میزان صد درصد از مبلغ ۲۰۰ هزار میلیارد ریال به ۴۰۰ هزار میلیارد ریال، تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه و سایر موارد قابل طرح در صلاحیت این مجمع‌‌ خواهد بود. لذا دستور جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده نیز سایر موارد قابل طرح در صلاحیت این مجمع است.

با عنایت به شیوع ویروس همه‌گیر کرونا و در اجرای الزامات نامه شماره ۳۱/۱۰۴ تاریخ ۱۳۹۸٫۱۲٫۲۰ ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا (ابلاغی سازمان بورس‌واوراق بهادار به تاریخ ۱۳۹۸٫۱۲٫۲۶) امکان حضور فیزیکی سهامداران در جلسه مجمع حداکثر ۱۵ نفر مقدور است. لذا با عنایت به ضرورت حضور ارکان مجمع هییت‌رییسه، نمایندگان سازمان بورس‌واوراق بهادار و حسابرس و بازرس قانونی از سهامداران تقاضا می‌‌شود به صورت آنلاین و از طریق سایت شرکت به نشانی WWW.NICICO.COM در این مجامع شرکت کنند.

گفتنی است تحویل اصل معرفی‌نامه نمایندگان اشخاص حقوقی و همچنین ارائه اصل کارت‌ملی برای تمامی مراجعان برای ورود به جلسه الزامی است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.