چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
برگزاری مجمع عمومی فولاد بناب
30 خرداد 1400 - 10:38
شناسه : 13987
جلسه مجمع عمومی عادی سالانه به طور فوق‌العاده صاحبان سهام مجتمع فولاد صنعت بناب، برای سال منتهی به پایان اسفند ماه سال 1399 به ریاست قائم مقام گروه مالی گردشگری و با حضور اکثریت سهامداران، در سالن اجتماعات بانک گردشگری برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گروه مالی گردشگری
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سورنا زمانیان مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب در این جلسه گزارشی از عملکرد سال ۱۳۹۹ این مجتمع به سهامداران ارائه کرد و اظهار داشت: میزان تولید ذوب و نورد طی سال گذشته در مجموع به ۸۳۷ هزار تن رسید که نسبت به سال ۱۳۹۸ از رشدی معادل ۷۲ درصد برخوردار شد که در تاریخ این شرکت بی‌نظیر بود.

وی افزود: از اقدامات مهم سال ۱۳۹۹ مجتمع  فولاد صنعت بناب که با حمایت گروه مالی گردشگری، بانک گردشگری و همچنین هلدینگ ماهان انجام شد، حل کامل مشکل بدهی فولاد بناب بود. همچنین مجتمع فولاد صنعت بناب برای سال جاری بین یک هزار تا یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد پیش‌بینی کرده است.

گفتنی است، در این جلسه گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص عملکرد منتهی به پایان اسفند ماه سال ۱۳۹۹ قرائت شد. در پایان این جلسه، روزنامه ایران به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.