جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
برگزاری مسابقات ملی مهارت به میزبانی شرکت مس
24 آبان 1400 - 9:17
شناسه : 20501
مدیر امور ‌آموزش و تجهیز نیروی انسانی مجتمع مس سرچشمه گفت: روز یکشنبه 23 آبان‌ماه، مراسم افتتاحیه «نوزدهمین مسابقات ملی مهارت» در امور آموزش شهر مس سرچشمه با حضور شرکت‌کنندگان از 11 استان برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وحید امیری مدیر امور ‌آموزش و تجهیز نیروی انسانی مجتمع مس سرچشمه، اظهار داشت: مسابقات در ۵ رشته مهارتی از جمله  تراش cnc، فرز cnc، طراحی مکانیک و تعمیر ماشین‌آلات دیزلی برگزار شده و شرکت ملی صنایع مس میزبانی رشته «کنترل صنعتی» را برعهده گرفته است.

وی گروه سنی شرکت‌کنندگان را ۱۹ تا ۲۳ سال اعلام کرد و افزود: مراسم اختتامیه روز پنجشنبه ۲۷ آبان‌ماه برگزار می‌شود و از این میان ۳ نفر به اردوی تیم ملی اعزام شده که در نهایت یک منتخب برای حضور در مسابقات جهانی به شانگهای چین اعزام خواهد شد.

مدیر امور ‌آموزش و تجهیز نیروی انسانی مجتمع مس سرچشمه با اشاره به انتخاب داورها از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای درباره دلایل انتخاب شرکت مس به‌عنوان میزبان، گفت: این شرکت به دلیل برخورداری از تجهیزات و امکانات لازم به عنوان میزبان انتخاب شده تا شرایط مناسبی را برای شرکت‌کنندگان فراهم کند.

امیری بیان کرد: حمایت از برگزاری این مسابقات در راستای ماموریت تدوین شده در حوزه آموزش و به‌ منظور فراهم کردن فرصت‌های یادگیری تخصصی و عمومی، توسعه آموزش و مدیریت دانش پرسنل شرکت صورت گرفته است.

وی در پایان با بیان اینکه دریافت مجوز جوارکارگاهی ازسوی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور یک موفقیت برای شرکت مس محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: اخذ این مجوز و ایجاد فضای آموزشی مناسب به منظور افزایش مهارت پرسنل و فرزندانشان از دیگر دلایل میزبانی شرکت ملی صنایع مس در این دوره از مسابقات بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.