جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
برگزاری مسابقات نابینایان به همت منطقه ویژه خلیج فارس
25 آبان 1400 - 13:51
شناسه : 20584
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس گفت: پشتیبانی از برگزاری مسابقات نابینایان کشور در بندرعباس گامی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی منطقه ویژه خلیج‌فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس حمایت از ورزش نابینایان را گامی اساسی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی قلمداد کرد و اظهار داشت: میزبانی از این ورزشکاران باعث افتخار صنایع جنوب کشور است.

وی از برگزاری مسابقات نابینایان کشور در بازه‌ی زمانی ۲۵ تا ۲۸ آبان‌ماه به میزبانی بندرعباس خبر داد و افزود: در این مسابقات که در رشته‌های دومیدانی، پرتاب دیسک و وزنه‌برداری برگزار می‌شود، ۲۱۰ ورزشکار در گروه آقایان و ۱۴۰ ورزشکار در گروه بانوان از سراسر کشور در ورزشگاه خلیج فارس به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، گفت: این مسابقات در قالب مسابقات قهرمانی کشور با هدف انتخاب اعضای تیم ملی برگزار خواهد شد. لذا باید از مهدی دوستی استاندار هرمزگان به سبب تسهیل‌گری در این بخش نهایت سپاس را داشته باشیم که با دیدی وسیع صنایع استان را برای پشتیبانی از این رویداد مهم ورزشی بسیج کردند.

خلج طهرانی در پایان توجه به ورزش را سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی و پویایی بیشتر اقشار مختلف دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم به سهم خود علاوه بر تلاش در عرصه‌ی اقتصادی در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی نیز پیشرو باشیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.