پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
برگزاری نشست صمیمی مدیرعامل و تلاشگران ذوب‌آهن در جهت مدیریت کوره‌های بلند
16 دی 1399 - 5:33
شناسه : 4857
نشست صمیمی و تعاملی منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت و تعدادی از همکاران شاغل در مدیریت های کوره بلند ، فولادسازی، تولید و توزیع برق ، انرژی و بهینه سازی سوخت ، نورد ، راه آهن و ترابری و نت با حضور مهدی بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و تعدادی از دیگر مسئولین شرکت ، یک شنبه 14 دی ماه در سالن اجتماعات دفتر مدیرعامل برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

در این نشست همکاران شرکت به نمایندگی از کارکنان ، برخی مسائل و مشکلات شغلی ، رفاهی و معیشتی از جمله جانشین پروری ، شایسته سالاری ، مشکلات طرح طبقه بندی مشاغل ، وضعیت حق شیفت ، پرداخت اضافه کاری ، سختی کار ، پذیرش مدرک تحصیلی ، شرایط سخت اقتصادی ناشی از تورم و … را مطرح نمودند و این موضوعات با حضور مدیرعامل شرکت بررسی شد.
منصور یزدی زاده دراین جلسه توجه به وضعیت معیشت کارکنان و حفظ کرامت انسانی را از اولویت های اصلی شرکت دانست و گفت : این جلسات تعاملی که طی ماه های اخیر با حضور همکاران بخش های مختلف شرکت برگزار شده ، لازم است بیشتر برگزار شود و قطعاً موارد مطرح شده توسط همکاران در این نشست ، در جلسات شورای معاونین مطرح شده و مورد بررسی دقیق قرار می گیرد.
وی افزود : با تلاش همه همکاران ، خوشبختانه شرکت در شش ماهه اول سال جاری برای اولین بار از زیان انباشته خارج شد و این دستاورد مهمی است اما این به معنای پایان مشکلات نیست .
مدیر عامل شرکت تصریح کرد : از سطح کارشناسی در ذوب آهن اصفهان بوده ام و مشکلات را می دانم . ذوب آهن  به دلایلی در برهه ای مشکلات بسیاری داشت، که با تلاش بسیار همکاران ، امروز مشکلات کمتر شده و از زیان انباشته خارج شده ایم اما همچنان شرایط آرمانی و مطلوب نیست .
مدیرعامل شرکت ، مقایسه وضعیت ذوب آهن با برخی واحدهای فولادی را نادرست دانست و گفت : متاسفانه هزینه تمام شده شرکت به دلیل روش تولید و هزینه بالای تامین انرژی به ویژه تامین کک مورد نیاز  ، بیشتر از سایر واحدهای فولادی است که از یارانه انرژی برخوردارند و لذا برای سودآوری بیشتر باید تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر از جمله ریل را افزایش دهیم .
مدیرعامل شرکت تصریح کرد : شرایط تورم و مشکلات اقتصادی همکاران را درک می کنیم و این فشار اقتصادی در تمام کشور وجود دارد اما قطعاً   به اندازه درآمد و سود شرکت می توانیم ، به معیشت کارکنان رسیدگی کنیم.
یزدی زاده با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت بهبود پاداش تولید که ارتباط مستقیم با سود عملیاتی شرکت دارد، گفت : تلاش می کنیم پاداش تولید ماهانه و پاداش سنجش مسئولیت با توجه به شایستگی کارکنان و تلاش آنها توزیع شود . اگر چه انتقاداتی در این زمینه وجود دارد و رعایت عدالت در این خصوص کار سختی است اما باید با نهایت دقت انجام شود.
وی افزود : راهکارها و  امکانات شرکت برای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان در جلسات کمیته جبران خدمت بررسی می شود و آنچه که امکان پذیر باشد ، انجام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت با اشاره به توجه ویژه به بهبود وضعیت معیشت کارکنان در بودجه سال آینده گفت : امیدوارم با راه اندازی کوره بلند شماره یک ، افزایش تولید ریل و تولید سایر محصولات با ارزش افزوده بالا که با همت شبانه روزی تلاشگران این مجتمع عظیم صنعتی انجام می شود، در سال آینده شرایط بهتری داشته باشیم که قطعاً در بهبود معیشت کارکنان موثر است . 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.