سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
برگزاری نشست هییت‌مدیره انجمن پیشگامان با سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن
01 اسفند 1400 - 9:29
شناسه : 24841
نشست تعاملی اعضای هییت‌مدیره انجمن پیشگامان ذوب‌آهن با سرپرست مدیریت عامل این شرکت، پنجشنبه 28 بهمن ماه در دفتر معاونت بازاریابی و فروش ذوب‌آهن برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان در نشست تعاملی اعضای هییت‌مدیره انجمن پیشگامان شرکت، نقش پیشگامان این مجتمع عظیم صنعتی در توسعه صنایع کشور را بسیار ارزنده دانست و اظهار داشت: حضور ایران در بین برترین تولیدکنندگان فولاد جهان حاصل دسترنج این پیشکسوتان است.

وی ضمن قدردانی از تشکیل انجمن پیشگامان ذوب‌آهن و ضرورت استفاده از دانش و تجربه آن‌ها، افزود: این مجموعه بزرگ صنعتی آماده است از دانش و تجربه پیشگامان شرکت در بخش‌های گوناگون استفاده نماید.

حسین آذربایجانی معاون هییت‌مدیره پیشگامان ذوب‌آهن، ضمن تبریک انتصاب ایرج رخصتی به عنوان مدیرعامل شرکت گزارشی از فعالیت‌های انجمن پیشگامان را در بخش‌های مختلف ارائه کرد و گفت: مذاکرات بسیار خوبی با معاونت برنامه‌ریزی و توسعه ذوب‌آهن داشتیم و چندین طرح را در این حوزه در دست بررسی و ارائه نظر داریم.

حسین فخاری عضو هییت‌مدیره و دبیر انجمن ذوب‌آهن نیز گزارشی از روند فعالیت‌ها و جلساتی که انجمن با معاونان شرکت داشته است، ارائه کرد و ابراز امیدواری نمود با توجه به پتانسیل بسیار خوبی که در زمینه‌های مختلف در بین اعضای انجمن وجود دارد، بتوانیم از تجربیات گرانبهای این عزیزان در مجموعه بزرگ ذوب‌آهن اصفهان و سایر صنایع استفاده کنیم.

شایان ذکر است که در این نشست سایر اعضا به تبادل نظر پرداختند و پیشنهادهایی ارائه کردند که مورد توجه حاضرین قرار گرفت. همچنین در این نشست تصمیماتی نیز در زمینه نحوه همکاری انجمن پیشگامان با این شرکت و همچنین اساتید دانشگاه و شرکت‌های دانش‌بنیان اتخاذ شد.

همچنین سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان با اعضای کانون بازنشستگان این شرکت نیز جلسه‌ای برگزار نمود و در خصوص مسائل این قشر ارزشمند، بحث و تبادل نظر داشت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.