پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
برگزاری همایش بازرسان کار به میزبانی فولاد خراسان
18 آذر 1400 - 10:05
شناسه : 21564
همایش پایش وضعیت ایمنی و شرایط کارگاه‌های استان خراسان رضوی وابسته به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی صبح روز 17 آذرماه با حضور حمیدرضا پناه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، عطا متین فر مدیر کل روابط کار، جمعی از بازرسان استان و مدیران HSE وروابط عمومی مجتمع فولاد خراسان به میزبانی مجتمع فولاد خراسان برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خراسان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مصطفی میرزایی معاون آموزشی گروه مهندسی بهداشت حرفه‌ای دانشکده بهداشت زیست فولاد خراسان را براساس پنل آموزشی این همایش که ارائه کرد و اظهار داشت: محورهای اصلی این همایش آموزشی در راستای ترویج فرهنگ ایمنی در کارگاه‌های استان، حفظ سلامت کارگران در برابر حوادث و بیماری‌های ناشی از کار، ارتقای سطح آگاهی کارفرمایان کارگاه‌های مشمول قانون کار در قالب امور پیمانکاری و تدوین یک استراتژی برای مدیریت پیشگیرانه ایمنی پیمانکاران و همچنین توجه به قوانین و مقررات ایمنی در فعالیت‌های پیمانکاری، افزایش بهره‌وری از طریق ایمن‌سازی محیط کار و کاهش هزینه‌های ناشی از حوادث و بیماری‌های ناشی از کار بود.

شایان ذکر است که در ادامه این همایش بازرسان به گزارش عملکرد حوزه بازرسی خود دراستان پرداختند. همچنین در پایانآن، بازرسان از خطوط تولید مجتمع فولادخراسان بازدید و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت‌های تولیدی و شرایط سخت کاری کارکنان کارخانه مطلع شدند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.