پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
برگزاری پنل تخصصی آموزش، ارتقای علمی و مدیریت دانش
17 اسفند 1400 - 14:21
شناسه : 25541
در دومین روز از چهارمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاه به تولید بازار، پنل تخصصی آموزش، ارتقای علمی و مدیریت دانش با حضور اساتید و چهره‌های برتر دانشگاهی برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در پنل تخصصی آموزش، ارتقای علمی و مدیریت دانش که با محوریت نقش آموزش در توسعه درون‌زا برگزار شد، هومن دوستی مشاور امور آموزش مجتمع مس سرچشمه و عضو هییت علمی دانشگاه علم و فرهنگ، کوروش فتحی عضو هییت علمی دانشگاه شهید بهشتی، سعید فتحی عضو هییت علمی دانشگاه تهران و پریا پارسایی کارشناس امور آموزش شرکت مس سرچشمه به سخنرانی پرداختند.

در این پنل تخصصی راهکارهای لازم در جهت بهبود فضای کار برای نیروهای انسانی و نحوه افزایش فرایند یادگیری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کارشناسان امر نکات مدنظر در این راستا را برای شرکت‌کنندگان در این پنل تشریح کردند.

گفتنی است، چهارمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز از صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاه به تولید بازار از روز گذشته کار خود را در هتل المپیک تهران آغاز کرده است و تا روز چهارشنبه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.