سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
برگزاری ۳۴ دوره کنترل فوران شرکت ملی حفاری ایران
22 اردیبهشت 1400 - 17:08
شناسه : 12102
اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران در اجرای شیوه‌نامه صلاحیت حرفه‌ای عملیات حفاری ابلاغی از سوی وزارت نفت، در نیمه دوم سال گذشته اقدام به برگزاری ۳۴ دوره کنترل فوران در سطوح مختلف کارکنان این شرکت کرد.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حبیب صفری رییس آموزشگاه فناوری حفاری این شرکت با تأکید بر اینکه برگزاری این دوره‌ها برای سال جاری نیز تا فراگیری همه کارکنان عملیاتی و خدمات فنی جانبی استمرار دارد، اظهار داشت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، این دوره‌ها با به‌کارگیری ظرفیت‌ها و امکانات آموزشی شرکت و از طریق فضای مجازی برگزار خواهد شد که مورد اقبال کارکنان است.

وی افزود: در این دوره‌ها کارکنان از طریق ارتباط موثر با مدرسان مورد تایید مرکز آموزش شرکت ملی نفت ایران، فارغ از محدودیت زمانی با فرصت و دقت بیشتر برای فراگیری مطالب تخصصی و فنی مرتبط مشارکت خواهند داشت.

رییس آموزشگاه فناوری حفاری شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به راه‌اندازی سامانه یادگیری الکترونیکی (LMS) به‌صورت برخط (آنلاین) و آفلاین به‌منظور برگزاری دوره‌های غیرحضوری برای استمرار برنامه‌های آموزشی شرکت و جلوگیری از وقفه در تامین نیازهای آموزشی کارکنان در چارچوب رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، گفت: این دوره‌ها که در تقویم آموزشی سال جاری نیز تعریف شده است در زمینه‌های حفاری، مکانیک، برق، سیال، سیمان و بازرسی برگزار می‌شود.

صفری بیان کرد: همسو با این برنامه ۷۵ دوره فنی و تخصصی نیز از طریق حضور مدرسان و کارشناسان آموزش در موقعیت استقرار دستگاه‌های حفاری و نواحی عملیاتی برگزار شد که بررسی بازخورد آن، افزایش سطح آگاهی فنی و رضایتمندی کارکنان اقماری از ایجاد این فرصت خارج از دوره استراحت آنان بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آنلاین نرم‌افزار لند مارک (Landmark)، سامانه ستاد، قانون برگزاری مناقصات، دوره آموزشی مدیریت ریسک، مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت استرس، کار گروهی و ایمنی آتش‌نشانی را بخش دیگری از سرفصل‌های دوره‌های آموزشی این شرکت هستند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.