سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
برگزیت و آینده بازار فولاد انگلیس
02 دی 1399 - 9:42
شناسه : 3788
با نزدیک شدن پایان سال میلادی و اتمام مهلت توافق تجاری میان اتحادیه اروپا و انگلیس، حال خریداران فولاد نگران اثرات برگزیت بر قیمت فولاد در بریتانیا هستند. البته تاکنون این تاثیر ناچیز بوده است. برخی محصولات فولادی خاص به دلیل عرضه نامنظم رشد قیمت‌هایی داشته اند که البته به دلیل سیاست‌های آنتی دامپینگ اتحادیه اروپا بوده و ارتباط مستقیم با بازار انگلیس ندارد. در واقع قیمت فولاد در انگلیس ماه‌های اخیر از روند بازارهای جهانی پیروی کرده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از فولاد ایران، تحلیلگران معتقدند ذات تجارت میان اتحادیه اروپا و بریتانیا پس از برگزیت تغییر خواهد کرد. با تغییرات مقررات و افزایش کاغذ بازی‌های مربوط به واردات از اتحادیه اروپا که بسیاری از فعالان بازار با آن آشنایی ندارند و افزایش هزینه‌های گمرکی طبیعتا بازار فولاد انگلیس با اختلال و افزایش هزینه‌هایی روبرو خواهد شد.
ولی در کل کسی از آینده بازار فولاد و قیمت‌ها خبر ندارد و برگزیت هم قطعا اثراتی بر بازار انگلیس می‌گذارد که برخی پیش بینی دقیق آن را دشوار می‌دانند. نرخ ارز هم به پیچیدگی‌های موجودی می‌افزاید. آنچه واضح است قیمت فولاد چه در انگلیس و چه در سطح جهان روند باثباتی نخواهد داشت.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.