سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
بعد از ۲۵ سال چشم‌انتظاری
25 اسفند 1400 - 8:58
شناسه : 25810
در کم‌تر از 5 روز مانده به پایان سال 1400 با تلاش تمامی پرسنل شاغل در مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو و هدایت مدیران، این مجتمع موفق شد با ثبت رکورد دور از انتظار تولید 12 میلیون تن کنسانتره سنگ‌آهن و حمل 12 میلیون و 311 هزار و 867 تن محصول تولیدی امسال و موجودی از سال‌های پیش موفقیتی چشمگیر کسب نماید.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمید جهانی مدیر مجتمع معدنی چادرملو ضمن تبریک این افتخار ارزنده به تمامی پرسنل شرکت، پیمانکاران و مشاوران، اظهار داشت: تولید این مقدار کنسانتره در حالی صورت پذیرفته که ظرفیت اسمی ۵ واحد تولیدی کنسانتره چادرملو  9 میلیون و ۵۰۰ هزار تن در سال است و بیش از ۲۵ سال از فعالیت آن می‌گذرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این موفقیت تنها به لطف خدا و راهنمایی‌های مستمر و مشوق‌های مدیرعامل و حمایت‌های هییت‌مدیره شرکت به‌دست آمده است و امیدواریم در سال آتی هم بتوانیم همین میزان تولید را حفظ کنیم.

گفتنی است، سال گذشته نیز این مجتمع موفق شد ۱۱ میلیون و ۴۶۷ هزار و ۸۵۵ تن کنسانتره تولید کند که در نوع خود یک رکورد ارزشمند بود و امسال با تلاش بیشتر پرسنل، موفق شده‌ایم  بیش از ۵۰۰ هزار تن بیشتر از سال گذشته تولید کنیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.