دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
بنزین آمریکایی در آستانه تعطیلات گران شد
03 خرداد 1401 - 19:34
شناسه : 28240
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، متوسط قیمت بنزین در آمریکا یک هفته مانده به تعطیلات روز بزرگداشت کشته‌شدگان جنگی در این کشور، به رکورد چهار دلار و ۶۰ سنت به ازای هر گالن رسید.
ارسال توسط : منبع : کالاخبر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، متوسط قیمت بنزین در آمریکا یک هفته مانده به تعطیلات روز بزرگداشت کشته‌شدگان جنگی در این کشور، به رکورد چهار دلار و ۶۰ سنت به ازای هر گالن رسید. انتظار می‌رود تعداد بسیار بالایی از آمریکایی‌ها در این تعطیلات، علی‌رغم بالا رفتن قیمت بنزین به سفر بروند، اما تحقیقات انجمن اتومبیل آمریکا نشان داد که ۷۵ درصد از بزرگ‌سالان این کشور اعلام کرده‌اند در صورت افزایش قیمت بنزین تا پنج دلار به ازای هر گالن، برنامه‌ سفر یا حتی سبک زندگی خود را تغییر می‌دهند. قیمت بنزین در کالیفرنیا که همواره گران‌ترین قیمت را دارا بود، به رکورد ۶ دلار و ۶ سنت در روز دوشنبه دوم خرداد ماه رسید. این رقم در هفته قبل برابر با پنج دلار و ۹۰ سنت بود.

گفتنی است، علی‌رغم افزایش قیمت بنزین در پمپ بنزین‌ها، اطلاعات نشان می‌دهند آمریکایی‌ها در ماه مارس سال جاری میلادی، ۳ درصد بیشتر از ۲۰۱۹ رانندگی کرده‌اند. پس به ‌نظر می‌رسد کاهش چندانی در تقاضا به ‌خاطر قیمت بالا اتفاق نیفتاده و تحلیلگران عقیده دارند قیمت بنزین در آمریکا به این زودی‌ها به ۲ یا حتی ۳ دلار به ازای هر بشکه بازنمی‌گردد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.