سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
بهای مس ۲٫۹ درصد سقوط کرد
15 تیر 1401 - 19:01
شناسه : 29986
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، روز سه‌شنبه 14 تیر ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 2.9 درصد کاهش یافت و به هفت هزار و 817 دلار رسید.
ارسال توسط : منبع : فلزات آنلاین
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، قیمت مس در روز سه‌شنبه ۱۴ تیر ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۱۳ تیر ماه، ۲٫۹ درصد معادل ۲۲۹ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین ۸٫۲ درصد افت را تجربه کرد و به هفت هزار و ۸۱۷ دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه ۱۳ تیر ماه، هشت هزار و ۳۶ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات سه‌شنبه ۱۴ تیر ماه، ۲٫۸ درصد معادل ۲۲۸ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۸٫۱ درصد افت داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۱۴ تیر ماه، با کاهش ۵۵۰ تنی، از ۱۳۶ هزار و ۹۵۰ تن به ۱۳۶ هزار و ۴۰۰ تن رسیده است.

گفتنی است، طبق نمودار ۲، روز سه‌شنبه ۱۴ تیر ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۱۰ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به دوشنبه ۱۳ تیر ماه با افزایش یک دلار بر تن همراه بوده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.