سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
بهره‌برداران معدنی بوشهر تا پایان سال ۹۹ فرصت تمدید پروانه معدنی خود را دارند
06 بهمن 1399 - 13:45
شناسه : 5777
ریس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، گفت: بر مبنای ماده 45 آئین نامه اجرایی قانون معادن، بهره‌برداران معدنی فقط تا پایان سال جاری 99 فرصت دارند نسبت به درخواست و تمدید پروانه معدنی فعالیت خود اقدام نمایند.
ارسال توسط : منبع : دنیای معدن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رشید مرادی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل تعیین تکلیف وضعیت بهره‌بردارانی که نسبت به اجرا و رعایت کامل و دقیق مفاد ماده ۴۵ آئین‌نامه اجرایی قانون معادن اقدام لازم و به موقع را نداشته‌اند، اعلام کرد : بهره‌برداران معادن به شرط معتبر بودن پروانه بهره‌برداری در زمان درخواست تمدید؛ فعال بودن معدن، تعیین تکلیف حقوق دولتی، رعایت ضوابط فنی و ایمنی و سایر مراحل تمدید پروانه و… می‌توانند نسبت به تمدید اعتبار مجوز اقدام نمایند.

وی افزود : بهره‌برداران معادن در صورت ارائه درخواست تمدید، صرفا تا پایان سال جاری فرصت دارند تا کلیه اقدامات و مراحل اجرایی ماده ۴۵ آئین نامه اجرای را انجام و تمدید پروانه بهره‌برداری تا اتمام سالجاری انجام دهند.

بدیهی است پس از پایان سال‌جاری هیچ عنوان اقدامی در این زمینه مقدور نخواهد بود و ملاک عمل،اجرای کامل ماده ۴۵ آئین نامه اجرایی قانون معادن خواهد بود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.