جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
بهره‌برداری از فاز دوم فولاد ارس به زودی آغاز می‌شود
21 اسفند 1399 - 15:28
شناسه : 8899
مجتمع فولاد آذرآبادگان ارس به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی فولاد ارس به زودی بهره‌برداری از فاز دوم این مجتمع را تنها یک سال پس از فاز نخست خود، آغاز می‌کند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی مجموعه فولاد ارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شرکت پدیده فولاد ارس به عنوان شرکت فنی مهندسی فعال در این مجموعه، با توجه به تجربه موفق خود در بومی‌سازی و دانش راه‌اندازی کوره‌های القایی در ایران، در فاز دوم نیز به عنوان شرکت مشاور و راه‌انداز، با این هلدینگ همکاری دارد و در حال حاضر پس از اتمام و تکمیل زیرساخت‌های لازم برای احداث فاز دوم، در مرحله نصب تجهیزات این فاز است.

مجتمع فولاد آذرآبادگان ارس با سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد ریالی برای فاز دوم و بهره‌برداری از آن، سالانه بالغ بر ۱۵۰ هزار تن شمش فولادی تولید خواهد کرد.

لازم به ذکر است راه‌اندازی و بهره‌برداری از هر دو فاز این مجتمع، در شرایط تحریمی و پاندمی کرونا در منطقه آزاد ارس صورت پذیرفته است. مجتمع فولاد آذرآبادگان ارس با تکیه بر دانش فنی و همت تمامی دست‌اندرکاران، تنها کمتر از ۶ ماه پس از بهره‌برداری، علاوه بر رسیدن به ظرفیت اسمی فاز اول به صورت کامل، با دستیابی به استانداردهای بین‌المللی در تولیدات خود و با توجه به پتانسیل صادراتی منطقه آزاد ارس، گام در عرصه صادرات نهاده و به عنوان یکی از مهم‌ترین صنایع ارزآور منطقه در حال فعالیت است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.