جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
بهره‌برداری از ۴۶۸ طرح صنعتی و معدنی کشور
13 بهمن 1400 - 10:51
شناسه : 24031
معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در دهه فجر امسال 468 طرح صنعتی و معدنی با مجموع سرمایه‌گذاری حدود 62 هزار و 600 میلیارد تومان در سراسر کشور به بهره‌برداری خواهد رسید.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مهدی نیازی معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با راه‌اندازی این تعداد واحد صنعتی و معدنی، اشتغال‌زایی برای بیش از ۲۲ هزار و ۸۰۰ نفر ایجاد می‌شود و بهره‌برداری از آن‌ها توسعه اقتصادی کشور و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار را به‌همراه خواهد داشت.

وی افزود: از این تعداد ۱۷۲ واحد صنعتی و معدنی بزرگ و ملی بوده که با مجموع سرمایه‌گذاری حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان واشتغال‌زایی مستقیم برای ۱۷ هزار نفر آماده بهره‌برداری با حضور مقامات عالی رتبه کشور است. البته بیشتر این طرح‌های بزرگ در استان‌های آذربایجان شرقی، یزد، البرز و خراسان رضوی واقع شده است.

معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت در پایان خاطرنشان کرد: از تعداد کل پروژهای‌های آماده افتتاح نیز تعداد ۲۹۶ واحد کوچک و متوسط با مجموع سرمایه‌گذاری حدود دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی حدود پنج هزار و ۸۰۰ نفر نیز آماده افتتاح است که با حضور مقامات استانی افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.