سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
بهمن، ماهی نیک برای گل‌گهر
02 اسفند 1400 - 9:31
شناسه : 24907
با تلاش، کارکنان و پیمانکاران و پشتیبانی همه مدیریت‌ها سه رکورد کیفیت و 10 رکورد تولید در بخش‌های مختلف شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ ثبت شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، کارخانه گندله‌سازی یک و دو به ترتیب هر کدام با تناژ ۵۶۳ هزار و ۴۲۳ تن و ۵۴۶ هزار و ۲۱۹ تن در ماه گذشته رکورد زدند. همچنین در بخش فراوری خط ۴ با تناژ ۲۶۵ هزار و ۴۱۷ تن و خطوط ۵و۶و ۷ با تناژ ۶۴۶ هزار و ۴۲۱ تن رکورد ماه گذشته خود را شکستند.

تولید بهمن ماه کارخانه فراوری غبار به میزان ۹۸ هزار و ۸۲۸ تن و برای کارخانه هماتیت با تناژ ۸۸ هزار و ۷۰۳ تن ثبت بوده است. همچنین در بخش کیفیت، خطوط ۱و۲و۳، پلت فید مگنتیت و کارخانه فراوری غبار در بهمن ماه رکورد زدند. در بخش تولید روزانه نیز کارخانه خط چهار در روز ۱۰ بهمن‌ماه با تناژ ۱۰ هزار و ۵۰۶ تن رکورد جدیدی به ثبت رساند.

گفتنی است، این رکورد برای کارخانه فراوری غبار در ۲۶ بهمن‌ماه، با تناژ پنج هزار و ۳۷ تن و برای کارخانه گندله‌سازی دو در روز ۲۷ بهمن با تناژ ۱۹ هزار و ۵۶۲ تن و در ۲۸ بهمن با تناژ ۱۹ هزار و ۵۶۶ تن ثبت شد. تولید ماهانه مجموعه گندله‌سازی نیز یک میلیون و ۱۰۹ هزار و ۶۴۲ تن بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.