پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
به‌روزرسانی سیستم اتوماسیون کارگاه آماده‌سازی مواد آگلومراسیون ذوب آهن
03 بهمن 1401 - 20:56
شناسه : 33016
سرپرست کارگاه آماده‌سازی مواد اولیه مدیریت آگلومراسیون شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: عملیات بازسازی و به‌روز‌رسانی سیستم اتوماسیون و مانیتورینگ و روشنایی اتاق فرمان «OP-۲» کارگاه آماده‌سازی مواد اولیه در مدیریت آگلومراسیون با موفقیت اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، فرهاد شریعتی بیان کرد: سیستم مانیتورینگ اتاق فرمان «OP-۲» کارگاه آماده‌سازی مواد اولیه به دلیل عدم تسلط کافی اپراتور و جانمایی غیرمناسب و بعضا کابل‌کشی‌های روی کار، مکررا با قطعی سیستم مواجه و دارای مشکلات عدیده‌ای بود که به همین دلیل اصلاح و رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: به منظور دسترسی بهتر و انجام کنترل دقیق اپراتور به فرآیند ارسال مواد آماده تولید و نظارت بر کلیه مسیرهای بارگیری و تجهیزات کارگاه ضمن حفظ پیشگیری از توقف مسیرهای بارگیری و مراحل ارسال مواد آماده تولید، اقداماتی از قبیل انتقال برق «UPS»، کابل‌کشی سلکتور، ایجاد و پیش‌بینی خطوط ارتباطی تلفن و دیسپاچری، کابل انتقال تصویر «HDMI» جهت مانیتورهای «larg screen» و همچنین نصب پریزهای مربوطه این تجهیزات در کمترین زمان ممکن انجام شد و مورد بهره‌برداری قرارگرفت.

سرپرست کارگاه آماده‌سازی مواد اولیه مدیریت آگلومراسیون شرکت ذوب آهن اصفهان ابراز کرد: اضافه کردن «splittor» بعد از خروجی تصویر «KVM» های مربوطه جهت نمایش چند تصویر هم‌زمان بر روی مانیتورهای بزرگ و کوچک از دیگر مزایای این طرح است و امیدواریم با همت و تلاش همکاران این واحد بهره‌برداری در آینده نزدیک این پروژه در دیگر اتاق فرمان‌های بخش اجرا شود تا باعث ارتقا و تحقق مدرنیزاسیون سیستم‌ها باشیم.

شریعتی تاکید کرد: طی این مراحل روشنایی سقفی این کارگاه به پنل‌های روشنایی جدید مجهز و شدت نور آن استاندارد شد.

شایان ذکر است؛ تلاشگران شاخه‌های اتوماسیون، برق و تکنولوژ مدیریت آگلومراسیون در اجرای این پروژه همکاری و مشارکتی فعال داشتند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.