سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
بورس آرام صعود کرد
09 اسفند 1400 - 14:04
شناسه : 25211
براساس گزارش‌های منتشر شده، بازار سرمایه امروز برخلاف روزهای گذشته روندی صعودی داشت، اما این صعود بسیار بی جان بود و شاخص کل نتوانست از یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحد فراتر رود.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز ۲۵۸۰ واحد افزایش یافت و رقم یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۳۱۵۱ واحد افزایش در رقم ۵۳۳ هزار و ۹۵۰ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۲۸۲ هزار معامله به ارزش ۲۳ هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال انجام دادند.

پتروشیمی پارس، سرمایه‌گذاری غدیر، فولادمبارکه اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل ملی صنایع مس ایران و پتروشیمی نوری نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ایران هم با ۳۰ واحد افزایش در رقم ۱۷ هزار و ۶۷۲ واحد ایستاد. در این بازار ۲۰۷ هزار معامله به ارزش ۱۶۸۳ میلیارد ریال صورت گرفت.

پتروشیمی زاگرس، قند شیروان قوچان و بجنورد و اعتباری ملل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل نفت ایرانول، توسعه سامانه نرم‌افزاری نگین و صنایع پتروشیمی تخت جمشید نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس ایران داشتند. در بازار امروز ۱۳۱ نماد به ارزش سه هزار و ۱۰۸ میلیارد ریال صف خرید و ۳۷ نماد به ارزش ۹۴۲ میلیارد ریال صف فروش بودند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.