جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
بورس از دام سقوط فرار کرد
20 بهمن 1400 - 14:21
شناسه : 24427
براساس گزارش‌های منتشر شده، بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت، به طوری که شاخص کل بورس در ساعات میانی معاملات تا یک میلیون و ۲۷۹ هزار واحد کاهش یافت، اما در ساعات پایانی توانست روندی صعودی به خود بگیرد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۳۰۴۳ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۲۸۴ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۶۳۰ واحد افزایش یافت و رقم ۳۲۶ هزار و ۲۵۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۴۳۲ هزار معامله به ارزش ۳۰ هزار و ۲۱۶ میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، توسعه معادن و فلزات، بانک پاسارگاد و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فولادمبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و پتروشیمی پردیس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ایران هم با ۷۴ واحد افزایش در رقم ۱۷ هزار و ۵۸۱ واحد ایستاد. در این بازار ۲۶۲ هزار معامله به ارزش ۱۸ هزار و ۵۵۹ میلیارد ریال انجام شد.

بیمه پاسارگاد، صنعتی مینو، بیمه اتکایی ایرانیان و تجلی توسعه معادن و فلزات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی مارون و پلیمر آریاساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس ایران داشتند. در بازار امروز ۹۶ نماد به ارزش ۳۱۹۶ میلیارد ریال صف خرید و ۷۶ نماد به ارزش ۲۲۰۱ میلیارد ریال صف فروش بودند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.