سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
بورس بر روی کانال یک میلیون ایستاد
06 دی 1400 - 14:43
شناسه : 22295
براساس گزارش‌های منتشر شده، روند حرکت بازار سرمایه امروز صعودی بود، به طوری که شاخص کل بورس توانست دوباره کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی را فتح کند با این حال امروز ارزش صف‌های فروش هنوز از ارزش صف‌های خرید بیشتر بود.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با ۱۶ هزار و ۳۰۳ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۵۱۲۱ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۶۵ هزار و ۳۸۹ واحد رسید. در این بازار ۴۷۹ هزار معامله به ارزش ۳۸ هزار و ۸۳۸ میلیارد ریال انجام شد.

۲۹۴ نماد بورسی مثبت و ۱۰۰ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها ملی صنایع مس ایران، فولادمبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو، ایران خودرو، معدنی و صنعتی گل‌گهر، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ایران ۶۲ واحد افزایش یافت و رقم ۱۸ هزار و ۷۱۹ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۲۰۴ هزار معامله به ارزش ۸۳۰ هزار و ۳۲۷ میلیارد ریال انجام شد. ۱۹۰ نماد فرابورسی مثبت و ۱۰۵ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها بیمه پاسارگاد، صنعتی مینو و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و پلیمر آریا ساسول، فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه‌گذاری صبا تامین و سنگ‌آهن گهرزمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس داشتند.

براساس این گزارش، ارزش صف‌های امروز دو هزار میلیارد و ۲۲۷ ریال و ارزش صف‌های فروش ۲۷۰۵ میلیارد ریال بود. همچنین بیشترین حجم معاملات نیز به نمادهای خودرو، خساپا و خگستر تعلق داشت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.