سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
بورس به وضعیت سبز برگشت
04 خرداد 1401 - 14:22
شناسه : 28269
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شاخص کل بورس امروز با هشت هزار و 789 واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۵۶۴ هزار واحد صعود کرد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با هشت هزار و ۷۸۹ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۵۶۴ هزار واحد صعود کرد و شاخص کل با معیار هم‌وزن هم با ۵۵۶۶ واحد صعود رقم ۴۳۶ هزار و ۷۹۴ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۵۹۵ هزار معامله به ارزش ۴۹ هزار و ۳۸۱ میلیارد ریال انجام شد.

شاخص گروه‌های «پالایش نفت اصفهان»، «گروه مپنا»، «مخابرات ایران»، «پالایش نفت تبریز»، «پالایش نفت بندرعباس» و «پتروشیمی پارس»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل «فولادمبارکه اصفهان»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

گفتنی است، شاخص کل فرابورس هم امروز چهارشنبه توانست با ۱۶۸ واحد افزایش به رقم ۲۱ هزار و ۴۸۸ واحد برسد. معامله‌گران این بازار ۳۳۹ هزار معامله انجام دادند که ۲۶ هزار و ۳۰۵ میلیارد ریال ارزش داشت. شاخص گروه‌های «سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات»، «صنعتی مینو»، «داروسازی دانا»، «مدیریت انرژی امید تابان‌پور»، «تولید نیروی برق دماوند»، «پلیمر آریاساسول» و «بهمن‌دیزل»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.