دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
بورس در مسیر صعود
17 خرداد 1401 - 19:52
شناسه : 28742
شاخص کل بورس امروز سه‌شنبه 17 خرداد ماه 1401، صعودی یک هزار و 73 واحدی داشت و به رقم یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد را ثبت کرد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس با صعود یک هزار و ۷۳ واحدی همراه شد و به رقم یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد رسید. این درحالی است که شاخص کل با معیار هم‌وزن ۹۴۱ واحد کاهش یافت و در رقم ۴۱۹ هزار و ۶۴ واحد ایستاد. امروز پس از مدت‌ها ارزش معاملات در این بازار به کمتر از ۴۰ هزار میلیارد ریال رسید و  با انجام ۳۸۸ هزار معامله، ارزش معاملات به ۳۵ هزار و ۱۷۳ میلیارد ریال رسید.

شاخص‌ «کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و «پالایش نفت اصفهان»، «صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس»، «پالایش نفت تهران»، «پتروشیمی پردیس» و «معدنی و صنعتی گل‌گهر» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس هم ۱۵ واحد کاهش یافت و در رقم ۲۰ هزار و ۸۳۸ واحد ایستاد. در این بازار ۳۸۷ هزار معامله به ارزش ۴۳ هزار و ۶۱۳ میلیارد ریال صورت گرفت.

شایان ذکر است که شاخص‌های «پلیمر آریاساسول»، «بهمن دیزل»، «تجلی توسعه معادل و فلزات» و «توسعه سامانه نرم‌افزاری نگین»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل «داروسازی دانا»، «گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی» و «بیمه اتکایی ایرانیان» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس داشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.