سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
بورس سبزپوش شد
08 اردیبهشت 1400 - 10:39
شناسه : 11395
براساس گزارش‌‌های منتشر شده، شاخص کل بورس که در هفته جاری برای چندمین بار تا کانال یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد کاهش یافته بود، مجدد به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار ورود کرد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در معاملات هفتم اردیبهشت ماه سال جاری، بازار سرمایه شاخص کل بورس با افزایش ۱۵ هزار و ۷۳۴ واحد رقم یک میلیون و ۲۰۲ هزار واحد افزایش یافت. همچنین شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۱۶۹ واحد افزایش رقم ۴۲۷ هزار و ۴۵۱ واحد را به ثبت رساند. در این بازار ۴۷۳ هزار معامله به ارزش ۴۴ هزار و ۶ میلیارد ریال صورت گرفت.

شرکت‌های فولادمبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، فولاد‌خوزستان، سرمایه‌گذاری غدیر و پالایش نفت اصفهان، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هفتم اردیبهشت ماه با ۳۲ واحد رشد تا رقم ۱۷ هزار و ۶۳۶ واحد افزایش را تجربه کرد. همچنین در این بازار ۱۱۶ هزار معامله به ارزش ۵۸ هزار و ۲۵۳ میلیارد ریال انجام شد.

لازم به توضیح است که سنگ‌آهن گوهرزمین و مدیریت انرژی امید تابان پور نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پلیمر آریاساسول، فولادهرمزگان جنوب، پتروشیمی تندگویان، شرکت آهن و فولاد ارفع و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.