سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
بورس سرتاسر سبز
26 اردیبهشت 1401 - 15:06
شناسه : 27836
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، روند حرکت بازار سرمایه امروز دوشنبه 26 اردیبهشت ماه، صعودی بود و شاخص کل بورس با 10 هزار و 820 واحد افزایش، تا رقم یک میلیون و 583 هزار واحد صعود کرد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه، با ۱۰ هزار و ۸۲۰ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۵۸۳ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم چهار هزار و ۲۵۲ واحد افزایش یافت و رقم ۴۴۹ هزار و ۲۲۴ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۸۷۵ هزار معامله به ارزش ۶۶ هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال انجام شد.

«فولادمبارکه اصفهان»، «شرکت ملی صنایع مس ایران»، «گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید»، «توسعه معادن و فلزات» و «معدنی و صنعتی گل‌گهر»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس ایران با ۱۳۰ واحد افزایش به رقم ۲۱ هزار و ۶۲۰ واحد رسید. در این بازار ۴۹۹ هزار معامله به ارزش ۱۶۴۷ میلیارد ریال انجام شد.

لازم به ذکر است که «پلیمر آریاساسول»، «سرمایه‌گذاری صبا تامین»، «فرابورس ایران» و «تجلی توسعه معادن و فلزات» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل «صنعتی مینو»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص کل فرابورس ایران داشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.