جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
بورس قرمز پوش شد
09 فروردین 1401 - 15:23
شناسه : 26014
براساس گزارش‌های منتشر شده، بازار سرمایه امروز بر خلاف سه روز گذشته روندی نزولی داشت و شاخص کل بیش از چهار هزار واحد کاهش یافت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش ابارفلزات، شاخص کل بورس امروز با ۴۴۲۰ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۴۱۴ هزار واحد ایستاد، این در حالیست که شاخص کل با معیار هم‌وزن ۲۴۸۱ واحد افزایش یافت و رقم ۳۶۲ هزار و ۹۲۱ واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار ۵۷۸ هزار معامله به ارزش ۴۸ هزار و ۹۵ میلیارد ریال انجام دادند.

فولادمبارکه اصفهان، پالایش نفت تهران، ملی صنایع مس ایران و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و پتروشیمی جم نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

ورود شاخص کل فرابورس به کانال جدید

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ایران توانست با ۲۹۳ واحد افزایش وارد کانال ۱۹ هزار واحد شود و در رقم ۱۹ هزار و ۵۲ واحد ایستاد. در این بازار ۲۴۶ هزار معامله به ارزش دو هزار و ۴۹۱ میلیارد ریال انجام شد.

پلیمر آریاساسول، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس، سرمایه‌گذاری صباتامین و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پالایش نفت لاوان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس ایران داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.