سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
بورس قرمز پوش ماند
25 خرداد 1400 - 14:14
شناسه : 13782
بازار سرمایه امروز با جود اینکه شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات تا یک میلیون و ۱۵۵ هزار واحد افزایش یافته بود، در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و تا یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد کاهش یافت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با ۴۴ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن دو هزار و ۹۴۶ واحد کاهش رقم ۳۷۳ هزار و ۳۷۴ واحد را ثبت کرد. همچنین معامله‌گران این بازار ۵۲۹ هزار معامله به ارزش ۵۲ هزار و ۳۲۶ میلیارد ریال انجام دادند.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، فولادمبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقایل سیمان اصفهان و ملی صنایع مس ایران نسب به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

گفتنی است، شاخص کل فرابورش با ۹۸ واحد کاخش در رقم ۱۷ هزار و ۳۵۹ واحد ایستاد. همچنین در این بازار ۴۱۸ هزار معامله به ارزش ۹۷ هزار و ۵۵۸ میلیارد ریال انجام شد.

لازم به توضیح است که پلیمیر آریاساسول، سهامی ذوب‌آهن اصفهان، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.