سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
بورس هفته را قرمزپوش به پایان رساند
19 مرداد 1401 - 23:26
شناسه : 31055
امروز چهارشنبه 19 مرداد ماه، روند حرکت بازار سرمایه برخلاف روز گذشته نزولی بود؛ به طوری که شاخص کل بورس بیش از سه هزار واحد کاهش یافت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، در معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل بورس سه هزار و ۴۷۳ واحد کاهش یافت و به رقم یک میلیون و ۴۴۸ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با کاهش یک هزار و ۳۴۲ واحدی، رقم ۳۸۹ هزار و ۶۰۲ واحد را ثبت کرد. در این بازار، ۲۵۶ هزار معامله به ارزش ۲۴ هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال انجام شد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت و شرکت‌های معدنی و صنعتی گل‌گهر، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، ایران خودرو، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس با صعودی کمتر از یک واحد، در رقم ۱۹ هزار و ۱۵۰ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار، ۱۳۱ هزار معامله به ارزش ۱۱ هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال انجام دادند.

بر اساس گزارشی از ایسنا، شرکت‌های پتروشیمی زاگرس، پالایش نفت شیراز، بهمن‌ دیزل و نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی و در مقابل بیمه اتکایی ایرانیان نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.