سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
بومی‌سازی درهای فلکسیبل در ذوب‌آهن اصفهان
01 خرداد 1400 - 11:29
شناسه : 12537
معاون بهره‌برداری ذوب‌آهن اصفهان خبر داد؛ معاون بهره‌برداری ذوب‌آهن اصفهان گفت: طبق برآوردهای انجام شده، هزینه تعویض در‌‌های فلکسیبل نزدیک به هفت میلیون دلار بود که خوشبختانه توانستیم با کم‌تر از نصف این عدد، در‌ها را بومی‌سازی کنیم.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مهرداد تولائیان معاون بهره‌برداری ذوب‌آهن اصفهان در خصوص بومی‌سازی در‌های فلکسیبل ذوب‌آهن، اظهار داشت: یکی از دلایل حائز اهمیت برای ذوب‌آهن در اجرای این پروژه، مباحث زیست‌محیطی بود؛ به طوری که با تعویض درهای فلکسیبل مربوط به باتری شماره ۳، واحد کک‌سازی از نشت گازهای زائد اطراف باتری‌ها جلوگیری کرده است.

وی افزود: زمانی که درهای فلکسیبل نشتی گاز نداشته باشند، موجب بهبود کیفیت تولید محصولات شرکت ذوب‌آهن  نیز می‌شود.

معاون بهره‌برداری ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه گاز داخل این واحد برای پخت کک مناسب است، گفت: زمانی که گاز از این در‌‌ها خارج می‌شود، علاوه بر آلودگی محیط‌زیست، هدف پخت کک باکیفیت را از بین می‌برد؛ درحالی که وجود گاز به ‌طور کامل در این واحد و جلوگیری از نشت آن، موجب تولید یکنواخت کک می‌شود.

تولائیان با تاکید بر اینکه ذوب‌آهن در پروژه‌های زیست‌محیطی، نگاه ریالی به موضوع ندارد، بیان کرد: یکی از اهداف ذوب‌آهن برای بومی‌سازی در‌های فلکسیبل، ضمن جلوگیری از آلودگی، حفظ سلامت کارکنان این کارخانه و نیز ساکنان اطراف مجموعه است.

وی در پایان با اشاره به اینکه برآوردهای صورت گرفته برای تعویض در‌های فلکسیبل نزدیک به هفت میلیون دلار بود، خاطرنشان کرد: بومی‌سازی در‌‌های فلکسیبل موجب شد با کم‌تر از نصف این عدد در داخل کشور و کارخانه، این در‌‌ها طراحی و اجرا شوند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.