جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
بومی‌سازی رویدادی مهم در صنعت فولاد کشور
21 اسفند 1400 - 10:37
شناسه : 25634
دومین نمایشگاه تخصصی بومی‌سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد با رویکردهای شناسایی توان بالقوه تولیدکنندگان در فضای ارتباط مستقیم فنی و بازرگانی با تولیدکنندگان قطعات و از طرفی واحدهای تحقیق و تکنولوژی با ارائه‌دهندگان دانش فنی و تکنولوژی در کنار تدبیر ارائه موفق کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی، مسیر موفق بومی‌سازی را تداوم بخشید.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان طی پیامی برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی بومی‌سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد را یکی از مهم‌ترین رویدادهای این صنعت دانست. در ادامه متن کامل این نامه را می‌خوانید:

حمد و سپاس خداوند سبحان را که یک بار دیگر این توفیق و افتخار را نصیبمان کرد، تا دومین نمایشگاه تخصصی بومی‌سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد را به مدد حضور و تلاش ارزشمندتان با موفقیت برگزار کنیم.

به جرات نمایشگاه بومی‌سازی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولاد کشور است که توان داخلی تولیدکنندگان و ویترین خودکفایی کشور عزیزمان را معنا می‌بخشد. اجرای این مهم با حضور تولیدکنندگان از استان‌های مختلف کشور در سال حمایت از تولید داخلی و منویات مقام معظم رهبری ارزش خود را دوچندان نموده است و باری دیگر جلوه‌ای از پیشگام بودن فرزندان رشید خوزستان این بار در جبهه خودکفایی بود.

نمایشگاه حاضر با رویکردهای شناسایی توان بالقوه تولیدکنندگان در فضای ارتباط مستقیم فنی و بازرگانی با تولیدکنندگان قطعات و از طرفی واحدهای تحقیق و تکنولوژی با ارائه‌دهندگان دانش فنی و تکنولوژی در کنار تدبیر ارائه موفق کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی، مسیر موفق بومی‌سازی را تداوم بخشید.

بی شک حضور مسئولان اداری و نظامی استانی و روئیت توانایی‌های صنعتگران و گفت و شنود و رهنمود در رفع مشکلات اداری تولیدکنندگان در این بازدیدهای میدانی دستاورد دیگری در این نمایشگاه بود. اولین جلسه کمیته بومی‌سازی انجمن تولیدکنندگان فولاد کشور در اهواز با حضور صاحب نظران از کشورهای بزرگ و حضور کامل و جدی این انجمن در نمایشگاه فوق برای اولین بار افتخاری برای فولاد خوزستان و این نمایشگاه بود.

بی شک این حضور موفق باتوجه به ایام پایان سال و محدودیت‌های کرونایی مرهون برنامه‌ریزی، همفکری و همدلی کلیه ارکان درگیر از بخش های مختلف مجموعه بزرگ فولاد خوزستان است. لذا بدینوسیله از تلاش‌های جلیلی مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی خوزستان، تفضلی در مدیریت کل امور نمایشگاه و ساماندهی ارکان درونی و بیرونی، جناب آقای اکابر در هماهنگی و مدیریت اجرایی عوامل اجرایی و پشتیبانی و تدارک امور و غلامرضا فروغی‌نیا در پوشش رسانه‌ای و هماهنگی‌های مربوطه و همچنین همه عزیزان دیگر تقدیر می‌نمایم و امیدوارم همچون گذشته با بهره جستن از نظرات و پیشنهادات مفید صاحب‌نظران و افراد با تجربه شاهد برگزاری مجدد و موفق چنین رویدادی باشیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.