سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
بیش از ۷۲ هزار میلیارد ریال فروش در نخستین ماه ۱۴۰۱
06 اردیبهشت 1401 - 18:36
شناسه : 27075
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، گفت: میزان فروش داخلی (بورس کالا) و خارجی این شرکت تا پایان فروردین ‌ماه 1401، 72 هزار و 888 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با مبلغ 23 هزار و 374 هزار میلیارد ریال، رشد 212 درصدی را به ثبت رسانده است.
ارسال توسط : منبع : مس‌پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با اعلام این خبر اظهار داشت: میزان صادرات کاتد شرکت در فروردین ماه سال گذشته، دو هزار و ۲۸۶ تن بوده که با همت پرسنل حوزه فروش و بازاریابی میزان فروش به هفت هزار و ۷۷۴ تن رسید که نشان‌دهنده جهش ۲۴۰ درصدی است.

وی افزود: ارزش فروش خارجی محصولات شرکت مس طی فروردین ‌ماه سال گذشته، ۲۱ میلیون دلار بود و این در حالی است که پایان نخستین ماه سال جاری ارزش این فروش به ۷۹ میلیون دلار رسید و حکایت از رشد ۲۷۵ درصدی دارد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، گفت: در فروردین ماه سال جاری، در راستای سیاست‌های دولت، اقدام به عرضه بالای محصولات از جمله فروش ۱۳ هزار و ۵۶۰ تنی کاتد در بورس کالا کردیم با این حال که طی مدت مشابه سال گذشته، این میزان ۶ هزار و ۱۶۰ تن بود که نشان از رشد ۱۲۰درصدی  میزان تناژ عرضه و فروش کاتد در بورس کالا دارد.

رستمی در پایان با اشاره به اینکه شرکت مس در حال حاضر عمده‌ترین تامین‌کننده اسید سولفوریک کشور برای صنایع پایین‌دستی است، خاطرنشان کرد: فروش اسید سولفوریک در فروردین ‌ماه سال جاری، ۹۲هزار و ۶۴۷ تن بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به میزان ۵۲ هزار و ۱۶۷ تن بوده، با رشد ۷۸درصدی روبه‌رو شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.