چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
تأمین اکسیژن بیمارستان کودکان بندرعباس توسط فولاد هرمزگان
15 بهمن 1399 - 13:24
شناسه : 6364
مدیر مرکز آموزشی و پژوهشی کودکان بندرعباس اعلام کرد؛ مدیر مرکز آموزشی و پژوهشی کودکان بندرعباس گفت: با تامین مخزن ۱۰۵۰۰ لیتری اکسیژن، تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان کودکان بندرعباس به پایداری رسید.
ارسال توسط : منبع : تسنیم
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، خلیل خرمی اظهار داشت: مخزن اکسیژن با حجم ۱۰ هزار و ۵۰۰ لیتر به عنوان منبع اصلی، وارد مدار اکسیژن‌رسانی این مرکز درمانی شد.

وی افزود: این مخزن دارای ظرفیت ۱۰ هزار و ۵۰۰  لیتر است که توان ذخیره ۱۳ تن اکسیژن مایع را در خود دارد؛ به طوری که این حجم از اکسیژن، نیاز ۲ ماه بیمارستان کودکان را تامین می‌کند.

به گفته مدیر مرکز آموزشی و پژوهشی کودکان بندرعباس، این تصمیم که به عنوان یک اقدام بنیادین جهت اطمینان‌بخشی در خصوص ذخیره و تامین اکسیژن ۲ ماه از بخش‌های درمانی در این مرکز به انجام رسیده است. بنابراین با حذف هزینه نگهداری دستگاه‌‌های اکسیژن‌ساز و کپسول‌های اکسیژن، زمینه صرفه‌جویی ماهیانه ۶۰ میلیون تومان برای بیمارستان و مهم‌تر از آن، رضایتمندی بیماران را به همراه خواهد داشت. خرمی همچنین از صنایع فولاد هرمزگان نیز که تامین گاز اکسیژن مورد نیاز این مخزن را به صورت رایگان عهده‌دار شده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.