سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
تابلوی بورس سبز شد
25 بهمن 1400 - 14:09
شناسه : 24660
براساس گزارش‌های منتشر شده، بازار سرمایه امروز بر خلاف روزهای گذشته روندی صعودی داشت و شاخص کل بورس توانست بیش از هفت هزار واحد افزایش یابد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با هفت هزار و ۳۴۸ واحد افزایش، تا رقم یک میلیون و ۲۸۳ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۶۳۸ واحد افزایش یافت و رقم ۳۲۵ هزار و ۵۰۰ واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار ۲۹۱ هزار معامله به ارزش ۳۸ هزار و ۲۲۴ میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولادمبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی نوری، بانک پاسارگاد، ایران خودرو و پارس فولاد سبزوار نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ایران هم ۳۷ واحد افزایش یافت و در رقم ۱۷ هزار و ۵۳۱ واحد ایستاد. در این بازار  ۱۹۸ هزار معامله به ارزش ۱۴۹۳ میلیارد ریال صورت گرفت.

بیمه پاسارگاد، تجلی توسعه معادن و فلزات، پویا زرکان آق دره، بیمه اتکایی ایرانیان، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و پلیمر آریا ساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل بیمه سامان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس ایران گذاشتند. در بازار امروز ۸۳ نماد به ارزشدو هزار و ۶۳۹ میلیارد ریال صف خرید و ۷۳ نماد به ارزش دو هزار و ۵ میلیارد ریال صف فروش بودند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.