دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
تابلوی بورس همچنان قرمز است
31 خرداد 1401 - 14:53
شناسه : 29314
بر اساس گزارش‌های منتشر شده از تابلوی معاملات بورس، شاخص کل بورس امروز سه‌شنبه 31 خرداد ماه،‌ با هفت هزار و 617 واحد کاهش تا رقم یک میلیون ۵۳۹ هزار واحد نزول کرد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، شاخص کل بورس امروز با هفت هزار و ۶۱۷ واحد کاهش، تا رقم یک میلیون ۵۳۹ هزار واحد نزول کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز سه هزار و ۱۲۷ واحد کاهش یافت و به رقم ۴۲۳ هزار و ۴۵۶ واحد رسید. در این بازار، ۳۵۶ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و  ۶۲۵ میلیارد ریال انجام شد.

شاخص‌های «شرکت ملی صنایع مس ایران»، «پتروشیمی نوری»، «فولادمبارکه اصفهان»، «پالایش نفت اصفهان»، «پتروشیمی پردیس» و «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی و در مقابل «کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران» نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

گفتنی است، شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۱۵۲ واحد کاهش در رقم ۲۰ هزار و ۸۳۳ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۲۸۷ هزار معامله به ارزش ۴۲ هزار و ۵۰۵ میلیارد ریال انجام دادند. «پتروشیمی تندگویان»، «پتروشیمی زاگرس»، «تولید نیروی برق دماوند»، «پلیمر آریاساسول»، «پالایش نفت لاوان» و ‌«آهن و فولاد غدیر ایرانیان» نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی و در مقابل «بانک دی» نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.