سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
تابلو بورس قرمز پوش شد
24 شهریور 1400 - 13:52
شناسه : 17833
براساس گزارش‌های منتشر شده، در حالی که روند حرکت بازار سرمایه روز گذشته برخلاف روزهای ابتدایی هفته جاری صعودی شده بود، امروز مجدد ترمز این بازار کشیده شد، و در این میان شاخص کل بورس، شاخص کل با معیار هم وزن و شاخص کل فرابورس روندی نزولی داشتند.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با هشت هزار و ۶۶۵ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با یک هزار و ۴۴۹ واحد کاهش رقم ۴۵۰ هزار و ۴۵۹ واحد را ثبت کرد. علاوه بر این معامله‌گران بازار یک میلیون معامله به ارزش ۵۵ هزار و ۲۲۲ میلیارد ریال انجام دادند.

در معاملات امروز ۱۳۹ نماد بورسی مثبت و ۲۵۶ منفی بودند که از میان آن‌ها سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، فولادمبارکه اصفهان، مخابرات ایران، ملی صنایع مس ایران، گروه مپنا و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

عقب‌گرد فرابورس به کانال ۲۱ هزار واحد

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ایران هم با ۲۴۷ واحد کاهش به رقم ۲۱ هزار و ۹۹۸ واحد رسید. معامله‌گران این بازار ۸۶۹ هزار معامله به ارزش ۲۹۹ هزار و ۷۷۹ میلیارد ریال انجام دادند.

همچنین در معاملات فرابورس ۱۰۲ نماد مثبت و ۱۶۶ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها بیمه پاسارگاد، سرمایه‌گذاری صبا تامین، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، پلیمر آریاساسول و صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل مجتمع جهان‌ فولاد سیرجان نسبت به سایر نمادها شرایط مساعدی برای بورس به ارمغان آورد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.