سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
تامین تجهیزات چهار پایگاه امداد و نجات زغال‌سنگ
18 مرداد 1401 - 22:08
شناسه : 31023
مجری طرح تجهیز، بهسازی و ساخت پایگاه‌های امداد و نجات مناطق زغال‌دار کشور گفت: مناقصه تامین تجهیزات اروپایی و ساخت داخل، برای طرح احداث چهار پایگاه امداد و نجات زغال‌سنگ انجام شد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، پرهام خواجه‌پور با بیان این مطلب، عنوان کرد: ایمیدرو با توجه به مخاطرات پیش‌ روی فعالیت در معادن زغال‌سنگ، برنامه‌ریزی برای تجهیز، بهسازی و ساخت پایگاه‌های امداد و نجات در چهار منطقه زغال‌دار کشور را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: این پایگاه‌ها در مناطق طبس، کرمان، البرز شرقی و البرز مرکزی، بهسازی یا احداث خواهد شد. مجموع سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌ شده برای این طرح، حدود یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال و همچنین 400 میلیارد ریال برای خرید خودروهای امدادی است و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، آن را اجرایی می‌کند.

پیشرفت ۱۴ درصدی احداث پایگاه طبس

 مجری طرح تجهیز، بهسازی و ساخت پایگاه های امداد و نجات مناطق زغالدار کشور  با اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی پایگاه‌های امداد و نجات زغال‌سنگ، بیان کرد: اکنون زمین مورد نیاز برای احداث پایگاه حوزه طبس تامین شده و پیمانکار ساخت، در مرحله نصب اسکلت فلزی با پیشرفت حدود ۱۴ درصدی است.

خواجه‌پور در ادامه اذعان کرد: ساخت پایگاه امداد و نجات منطقه زغال‌سنگ‌خیز کرمان نیز در مرحله تملک زمین است. همچنین در حوزه البرز شرقی، ساختمان امداد و نجات طزره برای پایگاه امداد و نجات در نظر گرفته شده است.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به بررسی‌های کارشناسی، مقرر شد دو پایگاه در منطقه البرز مرکزی و در منطقه چمستان آمل احداث شود. با تکمیل مراحل تملک زمین، وارد مرحله احداث این دو پایگاه خواهیم شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.