پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
تامین مواد اولیه کارخانه‌های فولادی اصفهان به شیوه اعتباری از طریق بورس
22 آذر 1399 - 5:42
شناسه : 3051
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تامین مواد اولیه کارخانه های فولادی اصفهان به شیوه اعتباری از طریق بورس خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، علیرضا رزم‌ حسینی که در حاشیه نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان سخن میگفت، افزود: در زمینه تامین مواد اولیه واحدهای فولادی نیز مصوبات در این جلسه به تصویب رسید؛ که قرار است تامین کالا به شیوه اعتباری از محل بورس انجام گیرد.
وی با اشاره به ابلاغیه های جدید صادراتی بیان کرد: این تصمیمات سبب افزایش صادرات در مهر و آبان امسال شده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: همچنین واردات مواد اولیه کارخانه های واحدهای تولیدی نیز به خوبی انجام می‌شود.
رزم‌ حسینی گفت: ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید ظرفیت بسیار مهمی برای حمایت از واحدهای تولیدی است که کارگروه‌های استانی آن در استان‌های سراسر کشور به ریاست استاندار هر استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان مسائل مرتبط با فولاد، نساجی و پتروشیمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، بیان کرد: استان اصفهان از استان‌های مهم و صنعتی کشور است و شایسته است که در ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید اقدامات مقتضی برای حل مسائل مربوط به این حوزه انجام شود.

افزایش تولید بیشتر کالاهای منتخب صنعتی

رزم حسینی با بیان اینکه در اکثر کالای منتخب صنعتی به رغم تحریم ها رشد تولید داشته ایم، گفت: در حوزه فولاد افزایش تولید ۹ درصدی تولید رقم خورده است.

همراهی فعالان اقتصادی برای عبور از شرایط سخت تحریم
وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: حضور فعالان اقتصادی باعث می شود که از شرایط سختی که بر اثر جنگ اقتصادی بر ما تحمیل شده است به راحتی عبور کنیم.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.