جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
تاکید قائم مقام ایمیدرو بر تسریع در اجرای طرح فولاد کردستان
12 آذر 1399 - 6:10
شناسه : 2376
قائم مقام ایمیدرو با اشاره به افزایش سرمایه شرکت فولاد کردستان و نقش آن در تامین مالی، بر تسریع در اجرای طرح فولاد کرستان تاکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، عباس نعیمی در جلسه پایش اقدامات انجام شده در فولاد کردستان که با حضور استاندار کردستان برگزار شد، افزود: علاوه بر تامین مالی، با برگزاری مناقصات در صنایع فولاد کردستان طی زمستان امسال، به زودی شاهد اجرای (بخش اصلی) این پروژه خواهیم بود.
نعیمی افزود: واگذاری محدوده های آهن در شهرستان های قروه و بیجار به صنایع فولاد کردستان با هدف تامین خوراک کارخانه، در دست اقدام است.

همکاری استانداری در اجرای پروژه
در این جلسه استاندار کردستان با بیان اینکه انتظار استانداری از سهامداران پروژه، انجام به موقع تعهدات است، گفت: اجرای این پروژه از مطالبات اصلی مردم کردستان است. بهمن مرادنیا افزود: استانداری آماده هرگونه همکاری با ایمیدرو و سایر سهامداران برای اجرای برنامه های توسعه ای این پروژه است.
در این جلسه محمدرضا احمدی مدیرعامل شرکت صنایع فولاد کردستان نیز طی سخنانی گفت: با تکمیل اقدامات انجام شده در تامین زیرساخت های پروژه های آهن اسفنجی بیجار و فولادسازی قروه، عملیات اجرایی (بخش زیرسازی) طرح تکمیل زنجیره فولاد کردستان آغاز شده است.
در این جلسه ویدئو کنفرانسی، محمد آقاجانلو معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو، محمدرضا احمدی مدیرعامل شرک صنایع فولاد کردستان، یونس الستی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، علی یزدانی نماینده شرکت کیمیا معادن سپاهان، محمد کلانتری مدیرعامل شرکت صبانور و محمدحسن عیسی زاده مدیرعامل شرکت شرکت توسعه و تجهیز معادن امداد حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.