سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
تاکید وزیر صمت بر تحقق شعار سال در صنعت خودرو
07 اردیبهشت 1400 - 17:07
شناسه : 11325
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه کمیته خودرو که در محل سالن جلسات شهید سلیمانی دفتر وزارتی برگزار شد، بر تلاش حداکثری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای تحقق شعار «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» در صنعت خودرو تاکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به بسیج مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه مانع‌زدایی و پشتیبانی از تولید، اظهار داشت: به منظور عملیاتی شدن شعار سال جاری در صنعت خودرو، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران باید ضمن تلاش حداکثری، برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.

وی افزود: خودروسازان برای تامین نیاز داخل باید ضمن برنامه‌ریزی برای افزایش کمی محصولات خود، بیش از پیش در مسیر ارتقای کیفی و تولید خودروی باکیفیت و در شان مردم شریف ایران گام بردارند.

لزوم داخلی سازی حداکثری قطعات خودرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم داخلی‌سازی حداکثری قطعات خودرو تاکید کرد و گفت: شرکت‌های خودروسازی باید این مهم را به عنوان یکی از اولویت‌های کاری مدنظر قرار داده و برای تحقق آن در سال جاری برنامه‌ریزی کنند.

محسن صالحی‌نیا، رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای افزایش تولید شرکت خودروسازی، عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، خودروسازان در سال ۱۴۰۰، بیش از یک میلیون خودرو توسط دو خودروساز بزرگ تولید و روانه بازار خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان این جلسه، از دو محصول در آستانه تولید انبوه «تارا» و «شاهین» متعلق به ایران خودرو و سایپا بازدید و در جریان اقدامات انجام گرفته برای عرضه این دو خودرو به بازار قرار گرفت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.