سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
تبدیل محدودیت به فرصت در شرکت فولاد خوزستان
12 تیر 1401 - 15:34
شناسه : 29827
مدیر بخش احیا شرکت فولاد خوزستان گفت: با استفاده از فرصت توقفات ناشی از محدودیت برق، برنامه تعمیراتی پانزده روزه برای مدول یک پیش‌بینی و با موفقیت اجرا شد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، مهران پاک‌بین مدیر بخش احیا شرکت فولاد خوزستان، اظهار داشت: با استفاده از فرصت توقفات ناشی از محدودیت، برق برنامه تعمیراتی پانزده روزه برای مدول یک پیش‌بینی و اجرا شد و همچنین تعویض فیدلگ‌های کوره و رفع اشکال اساسی رکوپراتور، مهم‌ترین بخش تعمیرات را به خود اختصاص دادند که باعث شد در دوره‌هایی که امکان تولید پایدار ممکن شود این مدول‌ آمادگی لازم به منظور عبور از رکوردهای تولید پیشین را داشته باشد.

وی هماهنگی میان دفتر برنامه‌ریزی نت احیا، بهره‌برداری و پروژه‌ها را نقطه عطف تعمیرات دانست و افزود: با هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق، فعالیت‌هایی که نیاز به توقف گسترده داشتند، در مدت کوتاهی شناسایی شدند که مواردی را شامل می‌شدند که هر کدام به تنهایی نیاز به توقف طولانی‌مدت داشتند.

پاک‌بین، گفت: در این پروژه ‌اجرای پروژه شوت ضد غبار باند شارژ دی‌بین احیا ۲ در مدت ۶ روز، اجرای داکتینگ و هودهای غبارگیرهای ترنسفر تاورهای خروجی احیا به همراه تکمیل فاز نهایی کابل‌کشی و اتصال پست ۹/۱ به سوییچ‌گیرهای احیا از سوی واحد پروژه‌ها با سرعت و کیفیت بالا اجرا شدند.

مدیر بخش احیا شرکت فولاد خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: اجرای فعالیت‌های سیستم مشترک احیا توسط نت و تولید، شستشو و فلاشینگ کامل مخازن و مسیرهای آب ماشین‌آلات با هدایت و همکاری تاسیسات احیا و فرایند آب با مجری‌گری نت و تولید احیا به همراه انجام تعمیرات پست ۹ از سوی واحد توزیع و تعمیرات برق در زمان توقف چهار مدول احیا، دیگر فعالیت‌هایی بودند که در زمان تعمیرات پانزده روزه و هم‌زمان با شدت محدودیت‌های برقی و تعمیر لاین گاز ورودی شرکت توسط شرکت گاز اجرا شدند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.