سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
تبریک خلج طهرانی به مناسبت روز ملی صنعت و معدن
09 تیر 1401 - 13:50
شناسه : 29705
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در پیامی فرارسیدن روز صنعت و معدن را به‌ تمام زحمت‌کشان شاغل در این عرصه تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی منطقه ویژه خلیج‌فارس
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، پیام حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، به مناسبت فرارسیدن روز صنعت و معدن را در ادامه می‌خوانید:

بی‌شک نیل به موفقیت‌های بی‌بدیل مجاهدان حوزه‌ صنعت و معدن در بخش‌های دولتی و غیر دولتی، نشانه‌ای مبرهن و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند ایران اسلامی است که مهم‌ترین موتور محرکه‌ اقتصاد کشور یعنی بخش صنعت و معدن را به حرکت در آورده‌اند و مایه‌ افتخار شده‌اند.

فرارسیدن روز دهم تیر ماه مصادف با روز صنعت و معدن، فرصت مغتنمی است تا در این روز ضمن پاسداشت تلاش و همت ستودنی صنعتگران و معدن‌کاران و تکریم مقام ارزشمند آن‌ها در اهتزاز پرچم کشور بر بلندای قله‌های پیروزی، به نقش ارزنده این جهادگران عرصه تولید و همه‌ مدیران، مسئولان، مهندسان و کارگران این بخش مهم و حیاتی تاکید کنیم و دست‌های آن‌ها را به گرمی بفشاریم.

بدون شک در وضعیت کنونی و قرارگیری در جبهه‌ جنگ اقتصادی، مدیران بخش صنعت و معدن باید بیش از هر بخش دیگری فرماندهی ایجاد رونق در تولید و تبلور سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تحت رهنمودهای رهبری، دولت سیزدهم و تدابیر وزارت صمت بر عهده بگیرند تا شاهد شکوفایی در این عرصه‌ مهم و حیاتی اقتصاد باشیم.

فرارسیدن این روز ارزشمند را به‌ تمام افراد شاغل در منطقه‌ ویژه اقتصادی خلیج فارس و جهادگران سایر سنگرهای اقتصادی تبریک عرض کرده و ایمان داریم که با این انگیزه و امید، روزهای خوبی دیگری برای صنعت و مردم کشور رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.