سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
تبریک مدیرعامل «فملی» به مناسبت روز ملی صنعت و معدن
11 تیر 1401 - 16:49
شناسه : 29733
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی، فرارسیدن روز ملی صنعت و معدن را به تمام فعالان و دست‌اندرکان این حوزه تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : مس‌پرس
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، طی صدور پیامی، روز ملی صنعت و معدن را به تمام فعالان و دست‌اندرکان این حوزه تبریک گفت که متن آن در ادامه آمده است:

نام‌گذاری یک روز در تقویم با عنوان «صنعت و معدن» ضمن اینکه از خردمندی و دغدغه نهادهای تصمیم‌گیر در کشور حکایت دارد، نشان می‌دهد که بخش صنعت به‌ ویژه صنایع معدنی نه تنها پیشران اقتصاد و اشتغال است بلکه طبق بیان مقام معظم رهبری، بهترین پتانسیل با صرفه اقتصادی بالا برای توسعه و افزایش تاب‌آوری اقتصاد در شرایط کنونی کشور است. از این رو، ضروری است که این بخش مورد توجه جدی مسئولان و دست‌اندرکاران بخش صنایع معدنی قرار بگیرد و در نظام توسعه‌ای کشور از جایگاه و اولویت ویژه‌ای برخوردار شود.

بدون شک، این بخش از اقتصاد از عوامل موثر و مولد اشتغال و توسعه پایدار است و هرگونه توجه نسبت به آن اگر با کار جهادی و انقلابی همراه باشد، عواید بسیاری را نصیب کشور خواهد کرد.

اینجانب ضمن تبریک این روز به تمام فعالان معدنی و صنعتی کشور به ویژه پرسنل سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر صنعت مس در تمام نقاط کشور، برای تمام این عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.