سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
تبریک مدیرعامل «فملی» به مناسبت صعود مس کرمان به لیگ برتر
07 خرداد 1401 - 15:44
شناسه : 28432
مدیرعامل شرکت ملی مس ایران، پس از صعود غرورآفرین تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر در پیامی، این پیروزی را به مردم کرمان، بازیکنان، کادر فنی و خانواده بزرگ شرکت ملی مس تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : مس‌پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، به مناسبت صعود غرورآفرین تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر، طی یادداشت پیامی، این پیروزی را به مردم کرمان، بازیکنان، کادر فنی و خانواده بزرگ شرکت ملی مس تبریک گفت. در ادامه متن کامل این پیام را می‌خوانید:

موفقیت تیم فوتبال مس کرمان در صعود به رقابت‌های لیگ برتر، با همت مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و تمامی عوامل این تیم و حمایت‌های همه‌جانبه نمایندگان مردم استان کرمان، پورابراهیمی و زاهدی، موجب شادی و خرسندی تمامی ارکان شرکت ملی صنایع مس شد و برگ افتخار جدیدی به عرصه فعالیت‌های ورزشی این شرکت افزود.

در اواخر دهه ۸۰، هم‌زمان با دوره مدیریت محمدهادی اردبیلی و حضور اینجانب در شرکت ملی مس، با حمایت‌های مقامات عالی استان به خصوص پورابراهیمی، تیم فوتبال مس کرمان توانست به جایگاه واقعی خود که همان حضور در بازی‌های آسیایی بود، دست یابد. اما متاسفانه طی چند سال گذشته با سوء ‌مدیریت، عدم حمایت و برنامه‌ریزی‌های لازم این تیم فوتبال ارزنده، جایگاه قهرمانی خود را از دست داده بود.

طی چند ماه گذشته، با سعی، تلاش و با انجام پشتیبانی‌های لازم و تقویت روحیه همچنین حمایت‌های مردم ولایت‌مدار، نجیب و شجاع دیار کریمان این تیم بار دیگر به لیگ برتر راه یافت. امیدواریم در ادامه با حضور پرقدرت بار دیگر بتواند میان تیم های آسیایی، جایگاه واقعی خود را مجددا کسب کند.

به نمایندگی از مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران، این  موفقیت را به مدیریت و مجموعه باشگاه مس کرمان، تمامی هواداران و مردم این استان تبریک عرض کرده و آرزوی موفقیت این تیم در مسیر پیش رو را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.